МП-2-09 МУЗЫКАЛЬНАЯ ВИЗИТКА

МУЗЫКАЛЬНАЯ ВИЗИТКА
  • Участник TDI Group Russia
  • Название работы МП-2-09 МУЗЫКАЛЬНАЯ ВИЗИТКА
  • Конкурс / номинация МП-2 Копирайтинг
  • Рекламодатель Магазин музыкальных инструментов MuzZone
  • Авторы TDI Group Russia
    Креативный директор – Александр Зажеко
    Старший копирайтер – Сергей Лапуть
  • Перевод Project:
    Musical visiting card

    Client:
    Musical instruments shop “MuzZone”.

    Task:
    To develop a visiting card for a friendly to us shop. To promote the MuzZone shop with a minimal budget.

    Idea:
    To create a visiting card that would be valuable for musicians and so worthy that it would be a pity indeed to lose it.

    Solution:
    To create a visiting card in the form of musical instrument.

    Realization:
    We created an original musical visiting card from the plastic. Besides the brand information the visiting card embeds a melody in the form of specific symbols. Following the simple instructions, one can extract the melody of the legendary song by Deep Purple “Smoke on the Water”.

    Results:
    High evaluation by the client.
    Much interest and positive emotions on the part of both buyers and clients.
    Excellent PR cause for word-of-mouth marketing.
    “Boom” effect among visitors and their acquaintances.
    The client ordered an additional run.
  • Описание проекта Задача:
    Разработка визитки для дружественного нам магазина. Продвижения магазина MuzZone за минимальный бюджет.

    Идея:
    Сделать визитку, которую действительно жалко потерять, и которая представляла бы ценность для музыкантов.

    Решение:
    Создать визитку – музыкальный инструмент.

    Реализация:
    Была разработана оригинальная музыкальная визитка из пластика. Помимо брендовой информации на визитку нанесена мелодия в виде специальных символов. Следуя простой инструкции, из визитки можно извлечь легендарный мотив Deep Purple – Smoke On Water.

    Результаты:
    Высокая оценка заказчика.
    Большой интерес и позитивные эмоции покупателей и клиентов.
    Отличный PR-повод для сарафанного радио.
    Бум-эффект среди посетителей и их знакомых.
    Заказчик обратился за дополнительным тиражом.