Д-4-34 BONFESTO

BONFESTO
  • Участник Fabula Branding Company
  • Название работы Д-4-34 BONFESTO
  • Конкурс / номинация Д-4 Упаковка и этикетка
  • Рекламодатель Ткровский молочный комбинат
  • Перевод Another day – another Bonfesto!
    Mozzarella, Ricotta, Mascarpone, Provoletta, Provola, Scamorza… the entire line of cheeses according to Italian technologies was started in Belarus.
    The atmosphere of a true South European people's feast in its name, natural textures and water-color illustrations not only gave temper to the new trademark, but also completed two main tasks: they showed that Bonfesto cheeses were everyday products (despite the stereotypic impression of Italian products as being premium and expensive ones), and told those who were not yet acquainted with any Italian cheese brand something about the cheeses: each illustration as an original offer for usage.
  • Описание проекта Что ни день, то Bonfesto!
    Mozzarella, Ricotta, Mascarpone, Provoletta, Provola, Scamorza… целая линейка сыров по итальянским технологиям начала производиться в Беларуси.
    Атмосфера истинно народного южноевропейского празднества в названии, натуральные фактуры и акварельные иллюстрации не просто задали характер новой торговой марки, но и решили две основные задачи: показали, что сыры Bonfesto – продукт каждодневного употребления (несмотря на стереотипное восприятие итальянского как премиального и дорогостоящего), и рассказали тем, кто еще не знаком с каким-либо итальянским сортом сыра, «с чем его едят»: каждая иллюстрация – это своеобразное предложение по использованию.